maanantai 13. huhtikuuta 2015

Kilot karisee!!

Run right - Eat right

Hiphei, mä pääsin mun ensimmäiseen painotavoitteeseen tuossa jokunen aika sitten ja päätin vielä tiputtaa muutaman kilon lisää, tulkoot sitten myöhemmin vaikka takasinpäin, mutta lihaksen muodossa ;) eli tällä hetkellä tilanne on se että kolmessa kuukaudessa sain tiputettua melkein kahdeksan kiloa, tarkemmin tämän hetken tilanne on -7,8kg. Oon tosi tyytyväinen tähän, koska on kuitenkin tapahtunut suht pienellä työllä ja pienillä muutoksilla.

Nyt olen jopa pitänyt lenkkeilystä ja kotitreenistä pari viikkoa taukoa, koska oon ollut flunssassa ja vatsataudissa ja yskä on vieläkin jäljellä. Ja tosiaan silti olen saanut painoa pudotettua koko ajan, valitsemalla pääsääntöisesti kevyempää ja terveellisempää ruokaa ja syömällä säännöllisesti. Enkä tosiaan ole edes ollut pilkun tarkka vaan on tullut syötyä myös noutoruokaa yms herkkuja etenkin pääsiäisen aikaan, mutta mitäpä tuosta, kun ei ota tavaksi.

Tänään alkoi Fitfarmin juoksuvalmennus, johon tietysti oli liityttävä mukaan, koska haluaisin joskus jaksaa juosta pidempään kuin pari kolme kilsaa. Valmennukseen kuuluu ohjelmat kotitreeniin, kuntosalitreeniin (pääsisköhän sinne asti joskus) ja tietenkin juoksutreeniin. Lisäksi myös ruokavalio ohjeet koko ajalle. Tämän kesto on siis kunniakkaat 10 viikkoa ja tavoitteena (näin basic ryhmäläisenä) juosta kymmenen viikon kuluttua kymmenen kilometriä! En ota stressiä vaan aloitan (tai siis jatkan) näin tauon jälkeen rauhallisesti ja ikään kuin 'nollasta'. Katsotaan miten mamman käy!


Mukaan ehti vielä, ja lisätietoa valmennuksesta löydät täältä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti