keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Juoksuvermeet


Pieni katsaus lenkkeily varusteisiin. Mulla oli käytössä ennen ihanat Niken Pegasukset, mutta tajusinkin sitten että ei noi neutraalit kengät oo mulle mitkään parhaat ja nyt muutama viikko sitten hankin pronaatiotuetut New Balancet. Alkuun teki oikein kipeetä mennä niillä, mut ajan myötä loppui kipu. Alkoi kenkä vaan vissiin laittamaan jalkaa oikeaan asentoon. Niissä on tosi hyvä vaimennus ja pehmeä askeltaa. Toisena vaihtoehtona mulla oli Asics:n Gel Kayanot, mutta jotenkin nämä New Balancet oli paremmat mun jalkaan. NB:t löytyi hyvästä tarjouksesta xxl:stä.

Nike Air Pegasus +30 Shield. Kuva täältä.

New Balance W1260PB4.
Sitten piti kenkien väriin sopiva takkikin löytää ja satuin sellaisen bongaamaan Facebookin eräältä kirppikseltä (niitä tulee selattua IHAN liikaa, lompakosta aina huomaa). Takki on SOC:n, eli Stadiumista.. Ei ehkä paras mahdollinen, mutta ajaa asiansa. Testattu on, pitää tuulen ja veden ulkopuolella ja ennen kaikkea on kevyt! Ja normaalihinnan (39€) sijasta maksoin vain 15€ posteineen, ja oli laput vielä kiinni, eli täysin uusi takki.

Housuina mulla toimii alesta löydetyt Asics:n tuulenpitävät juoksuhousut. Vähän on viileät pakkasilla, mutta nollakeleillä jo riittää mainiosti. Yllä olevassa lenkkarikuvassa juurikin jalassa kevyttoppikset trikoiden sijaan, koska oli enemmän pakkasta. Näille Asics:n housuille taisi jäädä hintaa n.30€ alennuksen jälkeen ja normaalihinta oli muistaakseni 69€.

Parasta näissä juoksuvaatteissa on keveys ja ihonmyötäisyys. Kaikkein kivoin kävellä ja hölkätä, mitä kevyempi vaatetus. Kesäkeleille täytyykin sitten hommata toisenlaiset, kevyemmät housut ainakin! Huuto.netistä oon ostanu pari pitkähihaista teknistä juoksupaitaa ja toisen juoksutakin, mutta ne ei oo vielä perille asti ehtinyt, mutta odottelen innolla. Sieltä tekee kyllä hyviä löytöjä useesti, aina ei tarvi kaiken olla ihan uutta ja pakasta repästyä :)

Ai niin ja tuon ekassa kuvassa näkyvän pannan oon ite surauttanu ompelukoneella, simppeli ja nopea tehdä. Joutuu ehkä hakee vielä jonkun trikoon muihin kamoihin sopivassa värissä ;) tuo tähtikangas oli ylijäämää pojalle tekemästäni piposta ja peitosta. Ensi kerralla kun ompelen pipoja tai pantoja niin täytyykin tehdä postaus siitä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti